.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد 3شنبه


بازداشت يک عکاس؛ مهرانه آتشي عکاس به همراه همسرش سه شنبه شب در منزل شان بازداشت شدند. به گزارش نوروز همسر مهرانه آتشي در تماسي که با خانواده اش داشته است از بازداشت خود و همسرش خبر مي دهد. پيش از اين دو نفر، «بهرنگ تنکابني» و «کيوان فرزين» سردبير و مديرمسوول مجله فرهنگ و آهنگ، آروين صداقت کيش از نويسندگان اين مجله، اردوان تراکمه منتقد ادبي، خليل درمنکي منتقد ادبي و رضا نجفي مترجم نيز بازداشت شده بودند.

نگراني از وضعيت عربشاهي؛ خانواده «مهدي عربشاهي» از بي خبري نسبت به وضعيت فرزندشان ابراز نگراني کرده و خواستار تعيين تکليف وي شدند. به گزارش خبرنامه اميرکبير آنها اعلام کردند با گذشت يک ماه از بازداشت عربشاهي وي تنها يک بار با خاله اش تماس داشته و به رغم پيگيري مستمر هنوز امکان ملاقات و اعلام اتهام او فراهم نشده است.

ديدار سيدحسن و ياسر با خانواده موسوي ؛ حجت الاسلام «سيدحسن خميني» جمعه شب گذشته در منزل سيدعلي موسوي خواهر زاده ميرحسين موسوي حضور پيدا کرد. به گزارش کلمه در اين ديدار که براي دلجويي از اين خانواده برگزار شد، علاوه بر سيدحسن خميني، سيدياسر خميني ديگر نوه بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي نيز حضور داشت.

توهين رجبي به حجتي کرماني؛ «فاطمه رجبي» در توضيحي راجع به مراسم سالگرد آيت الله دواني پدرش در فرهنگسراي ابن سينا، حجتي کرماني را سخنگوي کودتاي لجني و معلوم الحال توصيف کرد. به گزارش رجانيوز وي گفته است؛ «اصل حضور شخصي معلوم الحال چون حجتي کرماني در آن برنامه اعلان برگزاري يک ميتينگ سياسي براي کودتاي لجني است. حال آنکه اين فرد به عنوان سخنران دعوت شده بود و گوشه هايي از سخنان منتشرشده او ادعاي فوق را اثبات مي کند. تخريب اينجانب که تکرار دروغ پردازي هاي گذشته يکي از اعضاي خانواده است توسط حجتي کرماني به تنهايي کافي است تا اعتراض و البته «شکايت» مرا در پي داشته باشد. به ويژه آنکه قرباني شدن شخصيت پدر بزرگوارم در پاي منافع سياسي گروه کودتاگر که حجتي کرماني سخنگوي آنان است قابل تحمل نيست.»
بي خبري از ابراهيم يزدي؛ در خبرها آمده است وضعيت «ابراهيم يزدي» دبيرکل نهضت آزادي کماکان نامشخص است و خانواده اين فعال سياسي 79ساله به دليل نياز وي به شيمي درماني نگران وضعيت جسماني او هستند. همچنين به تازگي از خانواده وي خواسته شده براي وي دارو و وسايل بهداشتي به زندان ببرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.